KONWERSJA

Samochody z USA różnią się od tych europejskich nie tylko wyposażeniem. Aby auto mogło z powodzeniem jeździć po lokalnych drogach, konieczna jest zmiana oprogramowania i sprzętu (nawigacja/radio) – tak, aby system odbierał te same fale FM, a moduł GPS sygnał Europejski.

PRZED:

PO:

Na czym polega konwersja z systemu USA na EU?

Wielkość silników czy zupełnie odmienna stylistyka nadwozia. Nie tylko to różni auta amerykańskie od aut europejskich. By móc jeździć autem ze Stanów po Polsce, należy poddać je konwersji systemu z USA na EU. Na czym ona polega? Przede wszystkim wymienić należy przednie reflektory. Europejskie przepisy mówią bowiem o innej ogniskowej świateł przednich. Podobnie z lampami tylnymi. Kierunkowskazy nie mogą świecić na Starym Kontynencie na czerwono, ale za to auto musi być dodatkowo wyposażone w światła przeciwmgielne. Na tym jednak nie koniec. Konwersji wymagać będzie także radio, jeśli chcemy słuchać w Europie fal FM. Podobnie rzecz się ma z nawigacją, w której wymienić należy moduł GPS. Ostatnim z kluczowych elementów konwersji systemu z USA na EU jest wymiana liczników. Auto zarejestrowane w Europie musi mieć licznik wskazujący prędkość w km/h. Natomiast wszystkie amerykańskie auta mają liczniki wyskalowane w milach.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress